• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ...totally random mumbles....

    Wednesday, April 7, 2010


    aku bingung.
    bingung sebab dah tak tau apa nak buat masa-masa demam, selsema, sakit tekak dan batuk begini.
    lalu aku dapatkan ubat selsema Cik Akma. Alamak, hanya boleh makan waktu malam saja.
    Oh, lalu aku pikirkan lagi elok kalau rehat secukupnya. Rehat depan TV, baring dan tidor. Al maklumlah, orang sakit katakan.
    sekali lagi aku bingung, lagi tidur lagi pening daa. Sakit belakang kepala lah, sakit badan lah.
    Nak buat kerja yang maha penting, tak pat nak fokus lagi sebab memang rasa teruk sangat sakit ni.
    Suara pun dah naik seksi ala-ala Fafau dah ni.
    terlintas lagi, nak mencari tempat mengadu lah...
    Maka ku belek-belek senarai nama online atau yang halimunan di YM. sahabat-sahabat berkenaan tiada pulak yang berada dalam talian.
    Ku cari-cari nama dalam senarai phone book... terpaksa berfikir berkali-kali nak SMS ke tak. ye lah, orang lain mesti lah busy. mana macam diriku ini. ah, takpa lah.. biarkan aku bermonolog depan TV dan laptop saja.
    Ada hati nak membaca buku-buku yang dah borong kat Pesta Buku haritu, tapi.. dengan otak yang tak berapa nak jelas ni.. biarlah dulu.
    Nak bersiar-siar kan laman siber, mood hilang ntah ke mana.
    Apatah lagi nak keluar dari rumah, lagi lah malas.
    Apa yang ditunggu, tiada khabar berita lagi. menunggu lagi dan lagi dan lagi.
    Malam ni, harus berjuang melawan batuk dan sakit kepala. Dan bersedia untuk bangun pagi dengan sakit-sakit badan. Haih, apa nak jadi dengan aku ni.
    Aku bingung, sekali lagi dan lagi dan lagi.

    1 comments:

    1. cik tim said...:

      na, pray 4 u, get well soon :) miss to talk, n chit chat with u, tp mek sgtttt bz, xsmpat pun mau onl, tp mau jua onl skjap b4 masuk tdo, n tau ckit2 update dr kwn2, cpat2 sihat ya :) after evthg ok, we talk ya..