• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • on the 13th day~

    Thursday, January 13, 2011
    On the 13th day of year 2011...akhirnya aku jenguk dashboard blog aku, try nak merapu-rapu apa sahaja yang terlintas kat fikiran ni... Sebab musabab utama aku tak update adalah kerana Celcom broadband aku yang durjana nie. Selama 3 minggu aku kat kampung, hari2 dok tengok lampu kaler hijau je kat bband aku T_T.... coverage GPRS je baii..... Kalo nak lampu biru, maknenye kena angkat notebook duduk kat living room. Sorry, aku bukan antisosial tak nak kumpul ngan famili tapi i need my own space & freedom. Apa aktiviti online aku, biar aku je yang tau.....

    Tak sedar yang tahun 2010 jauh ke belakang, dah 13 hari pun masuk tahun baru nie.. Aku pulak, masih kat tapuk yang sama, tak maju tak undur... okei la tu kottt daripada ter'gostan' kan.... Duduk kat rumah selama tiga minggu ni, aku perhatikan betapa besarr dah adik-adik aku yang tiga orang tu.. Dulu masa baru nak masuk Degree, dorang kecik lagi.. tak reti nak lawan cakap orang tua. Sekarang neh... merokok lah, lawan cakap nenek, bertekak ngan orang tua..... Huish, walaupun kategori adik2 aku nie smua jenis baek dan takde masalah disiplin but kalau bandingkan ngan kitorang dulu2... jauh beza! Memang 'peel' budak2 sekarang macam ni kot.. Dah lah tak reti nak berdikari.... Tapi bab-bab nak join aktiviti tak berpekdah tu nombor 1 pulak.

    Minggu ni aku dah start balik jadi demo kelas komputer bebudak undergrad... harap2 korang nie bijak la sikitt ek. Kelas awal2 ni senang je, MS Office je.. kalo tak reti buat memang aku tak tau lah.. betul kot korang tu kena spoon feed je. Aku nie, tak pernah pun g kelas komputer formal. Semua main godek-godek sendiri, last-last berjaya gak...

    Apa-apa pun, aku takde new year resolution tahun nie. Buat apa kalau in the end tak tercapai... Let me do what i want to do... Hari tua aku tak lama lagi, tapi aku tak pernah rasa tua... i am always young at heart. Just hoping for a bright year ahead, full of hope and promises~ as simple as that~

    0 comments: